Komunikat ws. doręczania tegorocznych decyzji podatkowych
.png)
Informujemy, że w dniach 12-27.02.2021 pracownicy Urzędu Gminy będą roznosić mieszkańcom decyzje podatkowe na 2021 rok. Decyzje będą dostarczane od poniedziałku do soboty. Pracownicy Urzędu Gminy będą posiadać imienne upoważnienia i identyfikatory.
W przypadku niezastania mieszkańca, o ile będzie to możliwe, pracownik pozostawi w skrzynce pocztowej informację z imieniem i nazwiskiem oraz numerem kontaktowym, w celu uzgodnienia dogodnego dla obu stron terminu dostarczenia ww decyzji.
Dla bezpieczeństwa swojego i mieszkańców urzędnicy będą wyposażeni w środki ochrony osobistej. Odbiór decyzji należy potwierdzić podpisem, dlatego prosimy mieszkańców o przygotowanie własnych długopisów.
UWAGA ! Pracownicy Urzędu Gminy nie są upoważnieni do pobierania żadnych wpłat. Płatności można dokonywać wyłącznie na wskazane w decyzji konto bankowe lub osobiście godzinach otwarcia kasy Urzędu Gminy.
W przypadku niezastania mieszkańca, o ile będzie to możliwe, pracownik pozostawi w skrzynce pocztowej informację z imieniem i nazwiskiem oraz numerem kontaktowym, w celu uzgodnienia dogodnego dla obu stron terminu dostarczenia ww decyzji.
Dla bezpieczeństwa swojego i mieszkańców urzędnicy będą wyposażeni w środki ochrony osobistej. Odbiór decyzji należy potwierdzić podpisem, dlatego prosimy mieszkańców o przygotowanie własnych długopisów.
UWAGA ! Pracownicy Urzędu Gminy nie są upoważnieni do pobierania żadnych wpłat. Płatności można dokonywać wyłącznie na wskazane w decyzji konto bankowe lub osobiście godzinach otwarcia kasy Urzędu Gminy.